Liam vaccinerad

Nu har jag vaccinerat Liam mot svininfluensan. Trots att jag hade en stor tveksamhet mot detta, framförallt då det stod igår på Aftonbladet att vaccinet har stoppats i vissa län.
Jag pratade med BVC igår och hon hade inte hört nått om det, dessutom berättade hon att det låg många svårt sjuka småbarn på Karlstads centralsjukhus, sjuka i svininfluensan. Så det övervägde mig att ta vaccinet trots allt, jag vill inte att vår minsta pojke ska bli så sjuk. Hur som helst gick vaccinationen bra. Han grät när de sprutade in vaccinet, men den gick det över.

Idag ska jag vara hundvakt åt mamma och pappas hund Malte i eftermiddag. Det blir bara nån timme, tur är väll det. Det blir fullt ös med vår stackars lille Åke :)
Mamma och syster Anna kommer hit sen när de hämtar Malte så ska jag bjuda på mat.

Mitt bröst gör inte så ont längre. Det är jätte skönt! Jag har låtit Liam amma och amma och amma från bröstet. För pumpen tog ju inte hur nån mjölk alls nästan. De andra två gångerna jag åkt på mjölkstockning så har pumpen varit jätte bra, men inte denna gången. Liam har gjort ett bra jobb! Nu är det nästan helt borta, jag är bara lite öm.


Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Hej! Jag tänkte bara fråga, har Åke börjat kissa på andra ställen än i kattlådan? Min har börjat med det och jag vet inte vad jag ska göra! Har du några tips? Är trött på att tvätta täcke och sängkläder dag efter dag... Och en fråga till: NÄR BLIR DET RELEASEPARTY?? =) Nån helg i december så kommer jag och då får det banne mig bli av =p kram

2009-11-18 @ 14:12:49
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Oj ammar du än? Vad duktig du är :)

2009-11-19 @ 12:05:04
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0