Liam sjuk

Igår eftermiddag fick Liam feber. Det höll i sig under hela natten, tils jag fick i honom Alvedon. Hela dagen idag har han haft feber och varit så varm och hängig att jag ibland blivit lite orolig.
Så på eftermiddagen idag åkte jag till Apoteket och köpte mig en termometer (för jag hade ingen tidigare), även om febern började gå ned lite på honom under eftermiddagen. När jag kom hem visade den 39,6 grader. Under natten tills idag var han ännu varmare och även under förmiddagen, så antagligen hade han högre feber då.

Jag ska hänga lite tvätt nu och sen blir det lite TV tittande med choklad. Min syster Anna är här och gör mig sällskap.

By yhe way så har Lindex skit bra REA nu. Jag fyndade lite barnkläder där förut innan jag gick in på Apoteket.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men fy va jobbigt för liam o va sjuk. O jobbigt för dig me, man känner sig ju så hjälplös när de är dåliga.

Men gu va kul för er om ni kommer iväg, skulle också vilja åka nånstans snart men vill inte flyga me Hampus nu när svininfluensan går överallt..

Vill inte riskera att han blir sjuk utomlands..

Men oss är allt bara bra. Hampus är i full fart o jag ska iväg o jobba imorgon o torsda.

Ska bli riktigt skönt o komma iväg.=)

2009-11-10 @ 20:07:01
URL: http://minsonochjag.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har läst att morotspurré är bra för kattens mage =) Fast Alices och Selmas veterinär säger också att det är bra, så då måste det ju stämma =) Nu ska Selma och jag gå och sova ^^ Kramar!

2009-11-10 @ 20:29:58
URL: http://www.emmasrum.blogspot.com/
Postat av: elin - theas mamma

Stackarn att va sjuk :( Glömde svara på ditt sms förut, är lite dålig idag jag med! Men vi hörs när jag & Liam är kryare så får vi ses då..

Kram

2009-11-10 @ 21:14:43
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0