Liam är bättre

Idag efter en lång natt med feber, Alvedon och massa amning så mår Liam bättre. Han är lite varmare än normalt just nu, men han kryper runt och leker med katten för fullt. Det känns väldigt bra att han är bättre! Man känner sig verkligen maktlös när febern tar över ens barn.

Vi skulle ha träffat Emma och hennes dotter Moa idag och likaså gått på 1-års kalas i Björneborg på eftermiddagen. Men då jag inte vet vad som ligger bakom all feber så stannar vi hemma idag och kurerar oss, så vi undviker och smitta nån.

Liam säger "Mam-ma" eller Mam-Mam", hela tiden till mig de senaste dagarna. Jag vet inte om han med mening vill kalla mig mamma men otroligt gulligt är det i alla fall :)

Vi har precis lämnat Emil till dagis, de skulle åka upp med buss till skogen idag. Emil var jätte glad!

Själva ska vi äta fruskost  nu och sen kolla på TV.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Karin o Liam.

Tack för de fina kläderna jag fick i present i dag.

Synd att ni inte kunde komma på mitt kalas men vi får ses en annangång.

Kram o krya på dig önskar Vanna..

2009-11-11 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0