Liam 11 månader

Tänk att Liam blivit så stor?! Om 1 månad är han 1 år!! Han blir bara goare och goare för var dag som går, jag älskar honom!



Idag är vi ensamma jag och barnen. Henrik kör till Stockholm, men kommer hem i kväll/natt.
Mamma och pappa ska komma sen och sätta upp en taklampa i köket till oss, så vi får bättre ljus. Annars idag ska jag tvätta, för tvättkorgen är proppfull!
Jag ska bjuda mamma och pappa på mat idag, vad sägs om fläsklägg och rotmos a´la Karin? Jag ser fram emot middagen idag! :)

I natt hände nått roligt med Emil som jag måste berätta. Vid 02:30 vaknade jag av att jag hörde honom hålla på med nått i datarummet. När jag kommer dit sitter han vid datorn. Han har satt på datorn och loggat in sig, kan han ens sånt?! Det visste inte jag. När jag frågar honom vad han gör, svarar han: "Jag måste kolla upp några nummer, för jag behöver dom när jag ska köra lastbil". Jag trodde han gick i sömnen, men det gjorde han inte. Han är för rolig ibland.


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Va cool han är Emil!!!! Roligt!! Ja det blir större de små liven. Syns på fre!!

2009-11-29 @ 19:45:57
Postat av: Elin- Theas mamma

låter som om han vore 18 år eller nåt & verkligen vissta vad han höll på med :)

2009-11-29 @ 22:42:28
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0