Jobbig natt

Liam somnade jätte bra igår, och sov djupt inget kunde väcka honom. Så vid 22 bestämde jag mig för att lägga mig för jag var trött. Då vaknar Liam till och får syn på Åke (kissen) som ligger vid fotändan av sängen. Då somnar han inte om, han somnade 01:30 i natt! Gissa om jag var trött och irriterad! Jag skulle kunna mörda för att få sova!
Väckarklockan ringde 07:00, var det meningen. Men istället vaknar jag utav Emil som leker med katten 06:30.
Jag låg och drig mig lite, innan jag tog en uppigande dusch.

Liam och jag ska äta lite frukost nu bara sen lägger vi oss och sover middag. Emil är på dagis (förskolan), han ska vara där sina ordinarie tider idag. Alltså i 5 timmar. Han var glad idag, för han skulle få vara med på deras vila efter lunchen.

Jag pumpade ur mitt bröst igår, eller i alla fall försökte. Det kom inte nån mjölk nått alls nästan, trots att det finns mjölk. Så jag har ju lika ont idag som alla andra dagar. Imorse när jag kollade på brösten, innan jag klev in i duschen, så såg jag att jag är alldeles röd där värken sitter.

Nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0