Irriterad

Emil har varit så fruktansvärt jobbig i eftermiddag och retat upp mig mer än någonsin. Jag är arg nu och irriterad. Ungen vet exakt vilka knappar han ska trycka på, och han gör det under dagens gympa. Henrik nattar honom just nu, jag är för arg för att ens läsa för honom.
Emil håller på att bråka och tjafsa så mycket på gympan jämt, så ibland funderar jag på att sluta faktist, men jag vill så gärna att han ska få härja av sig. Det är ju bara en dag per vecka, så jag få härda ut...
Tack till min mamma som var med och passade Liam.

Ikväll ska vi planera inför morgondagens kalas för Emil. Tack och lov är vi en liten släkt så vi blir inte så många här hemma imorgon kväll. 
Ikväll ska vi också skriva handlingslista för kommande vecka och även för helgens firande av Emil. Han fyller 4 år på söndag, men Henrik kunde inte vara ledig då så vi firar honom tidigare. Imorgon kommer de närmaste, på lördag kommer några vänner och på söndag kommer min mormor och morfar hit.
Jag tänker inte ordna nått riktigt barnkalas förens Emil själv säger att han vill ha det.

Imorgon är Henrik ledig så vi ska städa och handla massor.

Jag känner mig så deppig just nu att en chokladkaka vore att rekomenderas...

Avslutar med en bild på Liam, han har inte blivit trotsig och bråkig än och jag njuter av honom rejält ska ni veta! Framförallt dagar som denna...

Liam idag


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Svar: Nej jag har inte jobbat mellan barnen. Gick på mammaledighet okt -07 :)

2009-11-20 @ 11:06:53
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0