Huvudvärk!

Mitt huvud dunkar och dunkar! Jag har fruktansvärt ont! Sist jag hade ont, när jag var tvungen att åka till akuten, var det samma smärta. Värken sitter ihop med näsan på nått vis, det värken ner i näsgångarna och samtidigt i huvudet Det är svårt att förklara.

Liam är lite bättre idag. Han är varm, termometern visade på 38,6 förut. Så den har gått nedåt jämfört mot igår.

Idag och imorgon är Henrik ledig. Det är skönt med lite avlastning här hemma.

Jag drog mig undan förut och åkte till MAXI för att veckohandla. Härlig känsla att slippa dra med barnen och kunna lämna dem hemma.

Sen är det gympa dax för Emil. Idag åker vi hela familjen, och JAG ska få äran att sitta på "bänken" och kolla på. Henrik få svettas lite och springa runt med Emil.

Den 11:e december är det julfest med jobbet så jag ska gå ut då har jag planerat, första gången sedan februari 2008. Jag ska beställt en jätte fin klänning från H&M som jag ska ha kvällen till ära:

Frågan är om det är snyggast med pumps till eller stövlar?


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

hej! Har äntligen fått tummen ur och tittat på bilderna från när Lucas fyllde 1 år. Det var jättefina bilder. speciellt den när liam skjutsar Lucas i gåvagnen. Tack så JÄTTE mycket!! Kram...

2009-11-12 @ 18:34:35
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

snygg klänning, Passar nog lika bra med stövlar som med pumps! Syns imorgon då! :D

2009-11-12 @ 21:55:50
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Persan

Men jösses Karin. Du kommer du se jätteläcker ut! Snygg klänning... =)

2009-11-12 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0