Hundvakt

Nu har Malte åkt hem från oss. Vi/Jag passade honom i drygt 3 timmar. Det första han gjorde när han blev lämnad här var att bajsa världesn korvar på hallgolvet som han drog omkring med så det blev "ränder" efter dem, sen efter detta kissade han också en stor pöl. Det var bara att moppa golvet. Enligt pappa, som lämnade honom hos oss, hade han både kissat och bajsat iute innan han lämnades. Men det hände olyckor ändå.
Det är näst intill svettigt att vara hundvakt. Efter dessa kiss och bajs olyckor så blev jag hård mot honom, han fick stanna hos mig i köket då jag lagade mat. Jag orkar inte med fler olyckor, för det är alltid nån, till exempel en krypandes Liam eller Emil, som springer i det i kisspölarna eller bajshögarna....

Han och Åke härjade ju rejält! Man kan nästan tro att de ska ha ihjäl varandra faktist.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0