Första julklapparna

Idag har jag, Liam och Emil varit på stan och köpt de tre första julklapparna för i år! Jag ska erkänna att det är första året någonsin som jag är så tidigt ute.
Jag ska försöka köpa alla klappar i november nu så slipper vi den otäcka trängseln på Bergvik i Karlstad, som vanligt.

Annars idag har vi varit till Polisen, för att kolla vad som behövs för att fixa pass åt Liam, postat några Tradera-vinster och LEKT MASSOR!

Idag, den 9:e november, är det 4 år sedan som Emil var beräknad att födas. Jag kan inte förstå att det är 4 år sedan! Han kom ju dock 13 dagar senare, den 22:e november.

På fredag ska jag lämna min första Plasma på blodcentralen. Pirrigt, ska jag erkänna! De ringde idag och berättade att jag är GODKÄND som blodgivare, då mina svar på blodproverna kommit. Det är fredagen den 13:e på fredag, lagom kul att bli stucken med nålar den dagen....

Nu har Henrik kommit hem från jobbet. Så nu överlämnar jag ungar till honom och ger mig ut på en power-walk!

Sen ska vi köpa pizza, MUMS!


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Jaha se där :P Minnet är bra men kort haha! Ja fredag har jag inget för mej så det passar bra :)

2009-11-09 @ 19:27:26
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Emma

Bra idé att vara ute i god tid med julklappsinköpen, själv håller jag på samma princip. Jag ska förvisso bara köpa två julklappar, en som mamma och pappa får gemensamt, och en till mormor. Smidigt! hihi

Jag skulle också vilja lämna blod, fast jag har för lågt blodtryck, svimmar jättelätt =(

2009-11-09 @ 20:59:26
URL: http://www.emmasrum.blogspot.com/
Postat av: Anna

Ska ni åka utomlands?! =) tänkte eftersom ni ska fixa pass åt Liam.

Bra o komma iväg o lämna plasma.. Jag tror de skulle ringa mig efter årsskiftet så jag kan börja lämna igen. Är ju en god sak man kan göra.

Ha de så bra.

2009-11-09 @ 21:27:55
URL: http://minsonochjag.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Kl ett på fredag hemma hos dej blir bra, har liam på dagis till 12 så då går vi neråt så fort jag hämtat han :) Hoppas det går bra med vaccinationen & att lämna blod för din del :D

Jag kanske kan försöka baka nått o ta med på freda :D

2009-11-10 @ 13:08:15
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaha, kul om ni kommer iväg. =) Vart har ni funderat på o åka?

Jag har lämnat blod en gång o plasma 3-4 gånger.

Jag tycker inte de är nåra problem med nålen, klart det känns men det går bra, men det tar ju en stund, ca 45 min tror ja..

Blod går fortare o lämna. =)

2009-11-10 @ 17:31:41
URL: http://minsonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0