Feberdrömmar

Har ni varit med om otäcka konstiga drömmar när ni har feber? I natt hade jag en drös av dem, det var så otäckt när jag vaknade till och började fundera på dem. Jag kände mig som ett hjälplöst litet barn som låg där i sängen. Tack och lov att Liam låg bredvid mig, för det gjorde att jag kände mig tryggare.

Idag mår jag otroligt bra, än så länge. Febern är borta och likaså all värk i kroppen, förutom i mitt vänstra bröst. Den värken påminner mig konstant om att den är kvar. Jag undrar verkligen vad det kan vara? Jag har klämt och kännt mig för ett flertal gånger och det finns inte en endaste knöl, inte heller nått rött märke som skulle kunna tyda på mjölkstockning. Fast det känns precis som mjölkstockning, värken är den samma. Är den kvar imorgon får ja väll ringa sjukhuset eller vart man ska ringa.

Idag ska jag gå ner till NKP (Nya Kristinehamns Posten) på stan för att sätta in en bild på Emil i deras firarhörna. Tråkigt nog är jag så pass sent ute så den kommer publiceras i tidningen på måndag och han fyller år på söndag. Jag hade helst viljat haft den i tidningen på fredag. Jag försökte lägga in födelsedagsanonnsen via deras hemsida, för det har jag alltid gjort tidigare, men det gick inte.

Nu ska jag skicka ut några vinnarmail gällande Tradera vinster, sen blir det frukost.


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Hihi ja visst är han :) Eran oxå! Hur är det med förkylningen?

2009-11-16 @ 19:58:46
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0