Brum brum bil

Jag tog upp Emils bil från förådet idag, som Emil fick när han fyllde 1 år. Nu är det Liams tur att brumma sig fram lite.

Liam, idag



Emil 1 år, 22/11-2006


Dessutom har jag tagit upp alla julgrejer idag (förutom de som är till julgranen). För till helgen ska det julstökas här hemma! Jag upptäckte några saker som var trasiga, de gick sönder i flytten. Så en del ska slängas och ersättas me nytt. Vi ska åka till Karlstad sen efter middagen när vi hämtat Emil, till Rusta och köpa lite smått och gott. Jag vill köpa en lys-grej till balkongen bland annat.
Åh, jag älskar julen...

Idag ska vi äta hemmagjort potatismos med värmlandskorv och kokta grönsaker! GOTT!
Så jag ska tillbaka till spisen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0