Bio

Ikväll ska jag gå på bio med Jenny och Linn. Vi ska se Bröllopsfotografen här i stan.
Min syster Anna kommer in sen och ska passa barnen en stund innan Henrik kommer hem från jobbet.
Jag längtar efter denna stundens avkoppling.

Den senaste veckan, i samband med att Liam fick feber, så har han varit så otroligt "puppig" (som jag brukar säga). Han ska äta/snutta på mitt bröst hela nätterna. Så fort hans läpper taget, så skriker han och vill ha mer. Han har ingen mer feber och är sitt vanliga jag igen, men inte med sömnen. Han sover ingen middag på dagarna den senaste veckan om han inte få ligga vid mitt bröst (han sover i bilen och vagnen dock, utan mitt bröst, Tack och lov) Det är aningen jobbigt just nu, men som allt annat så går det över.

Nu har det gått över ett dygn sedan Emil fick sin vaccination. Han har inte fått någon biverkning ännu. Det känns bra. Fast det är väll säkert inte för sent än för honom att få det.

Jag håller på att laga lite mat nu, kotletterna ligger och steker i ugnen i massa god sås! Det ska bli så gott, min mage kurrar.

Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

jaa det ska bli riktigt kul med tjejkväll, vi är 7 st tjejer som ska ses hos Frida (den tjejen som tog dopkorten på hampus) men det är bl a Maja o min kusin som ska med.



nej, jag har inte fått vaccinationen än, men hoppas på till veckan.



ja just nu skulle ja vilja åka till typ Tahiland, nått varmt o fint ställe, men det tillåter knappast ekonomin o sen vill jag inte släpa med Hampus på en lång flygresa, men gött vore de iaf. =)



Kul o komma ut på bio, hoppas filmen är bra, den verkar riktigt bra iaf. =)

2009-11-14 @ 14:41:30
URL: http://minsonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0