40,4

Nu på kvällen när jag tog tempen på Liam visade den 40,4 grader. Han var relativt kry, han lekte och åt bra. Men han var kokhet! Inte så konstigt med tanke på att han hade ganska hög feber.

Nu är han väldigt pigg, för jag gav honom lite Alvedon. Han har ingen feber nu alls och är pigg som en nötkärna, han till och med vägrar somna.

Storebror sover nu. Han hade haft det väldigt bra idag på förskolan. De åkte buss till skogen uppe vid Björkvallen. För det första älskar han bussar och för det andra älskar han skogen, så kort och gott en bra dag.

Nu på kvällen har jag fått spränghuvudvärk och jag känner mig sliten. Jag skulle vilja lämna bort barnen ett par timmar och vila mig lite.

Nu ska jag skita i alla "måsten" och lägga mig i soffan, tända ljus och slänga upp fötterna på vardagsrumsbordet.


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Åh stackarn :( Du tror inte det kanske kan vara nån tand på G? Vi kan väll hörs av i morgon o se hur han mår då, ifall du tror han är bättre tills på freda. :) Sköt om er!

2009-11-11 @ 22:33:32
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0