4 år sedan

Jag kan inte förstå att det är 4 år sedan jag blev mamma, att jag för 4 år sedan låg på Patienthotellet i Karlstad med vår nyfödde son, att jag för 4 år sedan fick besök av alla vänner och släkt om fick träffa Emil för första gången. Vad fort det har gått! Tänk om de kommande 4 åren går lika fort? Då är Emil 8 år och går i skolan, i klass 2.
Idag är Emil med i Nya Kristinehamns Posten i firarhörnan :)



Emil på BB, 23/11-05



Gårdagen kort:

-Vi fick besök av min mormor och morfar, de gratulerade Emil på hans födelsedag.
- På eftermiddagen bjöd jag ner Elin på middag.
- På kvällen försökte jag ta kort på barnen iklädda tomte kläder, jag vill skicka ut julkort tänkte jag. Tror ni det blev några kort? Nej. Emil vägrade (som vanligt) vara med på kort och Liam slet av sig mössan hela tiden. Barnen visade mig tydligt att de hade egen vilja. Jag ska testa idag igen.

Idag sov jag och Liam länge. Emil vaknade redan vid 5 imorse, jag hörde honom leka med katten. Men han är så snäll och klarar sig väldigt bra själv (för det mesta) så han satt i sitt rum och lekte i nästan 4 timmar innan vi vaknade.

På förmiddagen idag har vi varit på stan. Vi handlade lite nödvändiga saker på Stjärnhallen och kollade runt lite. Dessutom fick jag köpa nytt halsband till Åke. Åke har nu mera förvandlats till en "utekatt" och har tappat sitt halsband när han var ute och lekte. Han fick ett likadant halsband som han hade tidigare, för de andra var så fula som fanns på affären.

Snart kommer Emils tidigare dagmamma och barnen som är hos henne hit och hälsar på. De ska gratulera Emil. Det ska bli kul att träffa henne igen, hon är så snäll. Jag tycker det var väldigt omtänksamt av henne att vilja komma hit och gratulera Emil.

Nu ska jag städa lite och hänga tvätt. Tjao!


Kommentarer
Postat av: Mia

HEJ!! GRATTIS Emil!!! Tänk att de små liven redan är 4 år! Idag har jag, Helén o Åsa träffats, mkt trevligt! Vi har bestämt att vi ska gå ut o äta den 4:e dec. Vi ska träffas hemma hos Åsa kl 19:30 för att sen gå vidare till Köket o äta. Eva-Lena ska oxå med o kanske Cecilia, det vore roligt om du ville hänga med, hör av dig!! Kram Mia (Om du ska med vill Helén att du hör av dig oxå, hon vill ha skjuts... =

2009-11-23 @ 15:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0