Vår semester är bokad!



Den 25-26 juli åker Henrik, jag, Liam och Emil till Göteborg på en kort semster!
Vi ska bo på Hotel Gothia Towers en natt, gå på Universeum, åka Paddan, gå på Sjöfartsmuseét (som Henrik vill) m.m.




Usch vilket väder det är ute idag! Det regnar och är så trist. Jag hade tänkt mig en lång promenad efter att jag lämnat Emil imorse. Fast jag gick en bit sedan kom regnet och jag gick hem istället. Liam sover fortfarande i vagnen som jag ställt i vardagsrummet. Så jag har hunnit diska och städa lite.

I eftermiddag ska vi på babysimmet. Jag ska åka förbi Björneborg med Emil först så jag har barnvakt.
På tal om babysim och badhus så simmade jag igår i 1 timme. Det var hur skönt som helst och när man simmade i vattnet kännde man inte hur trött man igentligen var och hur jobbigt det var. När jag stannade efter 1 timme var min kropp som en nykokt spagetti (inte så smal dock) helt darrig och det kändes som jag ville lägga mig ned. Det var hur som helst skönt och tiden gick fort, så det ska jag göra om igen.

Jag längtar så till flytten! Jag vill har STÖRRE boende NU! Det är så trångt här hemma och gjrejer överallt. Det har nästan blivit så man har gett upp att städa för det blir ändå inte bättre. Det som känns allra bäst med flytten är att hallen är jätte stor! Det ska bli skönt att slippa trampa på varandra så fort man ska gå ut hela familjen. Jag hoppas sommaren går fort så det blir 1.e augusti snart.

Jag ska nu fortsätta städa lite och förbereda för tvättiden som är i eftermiddag. Sedan ska jag laga mat, magen kurrar lite.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0