Söndag

Nu sover Liam och Emil kollar på Bolibombompa, så jag passar på att sitta här en stund.
Det här med bloggen är så nytt allt, jag hittar inte överallt och gör fel titt som tätt. Jag lär mig, så är det alltid med nytt.

Inatt sov jag jätte dåligt! Jag sov totalt 4 timmar max. Jag kunde verkligen inte sova, utan låg och grubblade på allt.
Så imorse kändes det som min kropp ville rammla ihop. Fast det gjorde den inte och jag känner mig pigg nu.

Idag har vi inte gjort allt för mycket. Liam sov länge på förmiddagen, från 10:30-16:00 så jag hann lite pyssel där imellan.
Bland annat har jag satt in massa framkallade bilder i album, nu är de album jag har fulla så jag måste köpa fler.

På eftermiddagen tog vi en promenad jag, Liam och Emil till Konsum Villastan och köpte korvbröd, smörgås, skinka, tidining och tuggummi som Emil ville ha. Han valde EXTRA, en rosa förpackning. Han tyckte färgen var fin.
Efter Konsum-besöket gick vi till en lekpark en stund.

Nu har vi precis ätit korv med bröd och jag ska strax lägga Emil. Imorgon ska han till dagmamman.

Imorgon ska Jenny sova här också, för på tisdag ska jag och Liam åka till Göteborg och Jenny ska passa Emil.


Jag LÄNGTAR verkligen till tisdag!





Jag avslutar  med några bilder:



Emil och Liam. Liam ligger och fejk-hostar.



Liam sitter mycket i vagnen nu för tiden fast han blir ofta trött och somnar sen.



Liam


Kommentarer
Postat av: Lennart

Herregud så folk hinner med massa saker. Hoppas du får trevligt i gbg. Jag stannar väl hemma o jobbar

2009-05-03 @ 21:30:01
Postat av: Saga

Liam sitter redan? Han är så söt med tummen i munen!

2009-05-03 @ 22:14:22
Postat av: Anna

Hej! Sitter han själv? Babysim till torsdag? Vi är friska nu, tror jag iaf... Kim har slutat hosta och rycka sig i örat.

Ha det såå bra! Hoppas på mycket SOL =)

2009-05-04 @ 12:04:01
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0