Söndag

Idag tog jag med barnen till Björneborg. Vi åkte redan 10:30 och kom inte hem förens 22:00 nästan. En lång dag, men gud så fort den gick!
Vi har hunnit fika, handlat på Kronhallen i Degerfors (Jag gillar det stället), ätit mammas goda mat, lekt i lekparken m.m. En rolig dag och vädret var hur bra som helst!
Jag är trött, Emil somnade som en stock direkt när vi kom hem och Liam sover också.

Igår var det Eurovision Song Contest. Jag kollade inte helt flitigt på det, men det mesta såg vi, jag och Henrik. Det var många bra bidrag med detta året faktist. Jag är lite besviken att Sveriges bidrag inte kom bättre till. För jag gillar verkligen den låten. Kul att Norge vann hur som helst, på deras nationaldag också!

Imorgon och tisdag är Henki ledig. I 2 dagar! WOW! Imorgon ska vi fixa med städning lite här hemma och tvätta.

Nu ska jag strax krypa till kojs med Liam, det är så mysigt att det inte ens går att beskriva.

Ha de gott!



Liam idag


Kommentarer
Postat av: Lennart

Har du varit i fraggelbyn utan att ringa för en snabbträff? Box på dej... Men vi va rätt upptagna i söndags...

2009-05-19 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0