Skit!

Allt känns bara skit idag!

Bråk, bråk och bråk hela tiden....

Dessutom har jag skickat ut massa dop-inbjudingar och upptäcker i efterhand att jag skickat dem UTAN ATT SKRIVA VEM DET ÄR I FRÅN!!!! GAAAH!!!!!!
Hur kan man vara så jäkla dum?!!
Det står dock att Liam ska döpas, så de flesta fattar säkert... men ändå.........

Dessutom har jag fått en ny hårfärg som är FUL! Jag får skylla mig själv, men det är skit ändå.

Jag ska åka och köpa mig en godis påse nu, det kommer få mig att känna mig lite bättre och gladare.


Kommentarer
Postat av: Lennart

Du får komma till jobbet snart o prata med trevligt folk.

Varför färga du håret om du inte gilla det???

På Kims dopinbjudan stod det inte heller vem det var från. Men det var en bild på henne och namnet. Det ska väl räcka. Annars har man ingen koll på sina vänner o släktingar. ELLER???

2009-05-27 @ 21:24:02
Postat av: Pernilla

Stackars dig Karin. Hoppas att godiset tröstade lite iallafall.. =) Kämpigt för dig att vara själv med pojkarna så många dagar i rad som det blir. Du är strong och kan klara det mesta. Ser fram emot picknicken... !!!! Kram

2009-05-27 @ 22:19:56
Postat av: Anna

Hej! Det är babysim i dag. Bara du läser det här nu =)

Ha det bra, så ses vi förhoppnings vis ikväll...

2009-05-28 @ 10:04:57
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0