Skärgården utan baugetter

Ja, som rubriken lyder blev det inga baugetter. När jag skulle fixa baugetterna och öppnade förpackningen till de inköpta baugetterna som jag igår köpte på MAXI så luktade det rutten ost. VIDRIGT!
Jag trodde det skulle vara så först och gjorde 4 stycken baugetter och fyllde dem med köttbullar och potatissallad. Fast jag insåg rätt snart att lukten inte var "normal" och slängde skiten. Jag fick snabbt åka till lill-Konsum och köpa annat bröd. De hade inget baugett-bröd så jag fck tips om annat, som blev minst lika bra.

Hur som helst har allt varit jätte bra. Vädret blev jätte fint och soligt. Det blåste lite där ute vid vattnet, men det var bara lille Liam som brydde sig i det. Hans "hålla-andan-när-nån-blåser-på-mig-reflex" aktiverades och han höll andan titt som tätt. Fast inte så ofta så han blev blå, tur var väll det.
Vi matade fiskmåsarna och några kråkor med det gamla ost-stinkande brödet från MAXI och Emil lekte i lekparken med några norska ungar och deras norsk-talande mamma.

Efter skärgården åkte vi till Madde. Vi ville umgås lite och låna några filmer. Jag lånade två skräckisar, trots att han vet att han inte kommer våga se dem. Inte ensam åtminstone.

Nu ska jag strax fixa lite kvällsmat innan Emil ska i säng. När jaghar kvällen för mig själv ska jag ta mig en liten sväng på min bäste vän och sedan städa undan lite. Kul, nej inte riktigt.

Avslutar med lite bilder:



Emil ser lagom busig ut



Jenny och Liam



Emil



Jenny och Liam


Min bästa vän är föresten min trängings cykel....

Kommentarer
Postat av: Lennart

Har du tjuvfuskat din rackare?

Jag köpte rostbiffmacka på statoil. Va nån pepparrotsröra på. Den va smaskig om man gillar starkt

2009-05-22 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0