Puré och byxdress

Idag har jag gjort hemmagjord puré av morot, broccoli och potatis som jag frusit ned. Tänkte prova lite med Liam senare. Jag blir mer och mer sugen på att testa puréer med honom. Det var ja inte för 2 veckor sedan, det har tvärvänt för mig. Jag har testat lite mosad banan och lite gröt för några dagar sen, fast han visade varken nån äckel-min eller det-smakade-gott-min. Så han höll sig neutral.



Vad sägs om denna byxdress, jag älskade den. Därför beställde jag den från Laredoute. Den blir snygg till gladiator-sander till sommaren.

LÄNGE LEVE POSTORDER!




Strax ska vi pumpa hjulen på barnvagnen så den rullar bra när Jenny och jag ska ta oss en promenad sen. Henrik är på MAXI och köper en cykel-pump.

Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0