Lördag

Idag kommer Henrik hem ikväll! Gött och slippa sova själv. Jag är så MÖRKRÄDD!
Trots att jag tittade på filmen som jag lånade av Madde då det var ljust ute så skrämde det mig, så klart. Så igår kväll var jag lite rädd. Det låter barnsligt jag vet. Dessutom får jag skylla mig själv när jag ser på filmer från 15 år.

Idag har vi varit på stan jag och mina små pojkar och träffade upp min mor och far. Vi träffades på Wafab Bil där de hade utställning utav gamla Opel-bilar. Opel facinerar mig inte mycket alls men Emil tyckte det var roligare.
Vi gick in och kollade på de nyare bilarna också, en SAAB 9-3:a eller 9-5:a skulle inte sitta fel.

Efter Wafab åkte vi till Karamell-lagret och köpte lite lösgodis. Vi satt ute i solen en liten stund utanför Karamell-lagret och åt lite gott, sedan skiljde vi oss åt.

Vi har precis ätit mat, Liam sover och jag ska strax leka lite med Emil.
Emil vaknade igår med ett rött igen-geggat öga. Antagligen ögoninflamation. Idag är han dessutom förkyld, men ingen feber eller dåsighet. Ögat är fortfarande rött på honom.
Hoppas det inte blir värre så han blir dålig med feber och jag hoppas verkligen inte Liam får ögoninflamation, om en så små beisar kan få det?



Emil softar i soffan imorse



Liam softar också i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0