Lite bättre

Idag känner jag mig inte lika irriterad. Godiset lindrade bra igår och jag kände mig genast lyckligare. Tragiskt att man ska behöva äta godis för att må bra.
Ny tag idag med en pappa hemma igen efter en evighets lång vecka ensam med pojkarna. En av de värsta veckorna jag upplevt tror jag. Jag höll på att skicka in en skriftlig uppsägan till socialstyrelsen ibland... Nej då, inte riktigt så illa, men nästan ibland.

Idag har Emil fått vara hos dagmamman, hans reserv-dagmamma då han ordinarie är bortrest i 1 vecka. Vi var till Karlstad. Vi hann inte så mycket som vi hoppats på. Vi gick endast in på Barnens Hus och sedan åt vi mat på MAX.
Jag köpte tvy MUMIN snuttefiltar till Pias nyfödde son och en Babybok till Liam.
Jag sitter nu och  fyller i massa i boken om hans födelse, vikt osv...

Jag börjar bli lite krasslig, min kropp värker lite och min hals med. Liam har hela dagen haft gegg i ögonvrån och nu på kvällen är han röd och jätte geggig i ena ögat. Så antagligen har han fått ögon inflammation han också.

Det var babysim på eftermiddagen idag också. Kul som alltid.
Efter detta åkte jag en snabbis förbi Pia och kollade på hennes nyfdde gosse som otroligt söt och liiiiiten.

Liam är så söt och har börjat säga "DA DA DA DA DA" jätte mycket. Framförallt när det är dags att sova på kvällarna när vi ligger i sängen.

Imorgon blir det karusell på Fastingen med Emil, han var så glad när han skulle sova förut, eftersom han visste att imorgon ska han äntligen få åka karusellerna.



Emil och Liam busar på golvet.



Emil och Liam



Liam kollar ofta på vad Emil gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0