Imorgon åker vi!

Evigt tjatande över denna resa, men imorgon ÅKER VI! Jag är bara så glad att få komma iväg lite och ha det lugn och skönt med Henrik (och Liam). Han kommer köra bussen upp till Stockholm och visa resenärerna buffén vid 18:30, sedan är han ledig. Emil ska få tillbringa över ett dygn med Jenny, han är överlycklig! Idag sa han "Jag älskar min Jenny", fast han vet också om att vi delar på henne, det är vi överens om :)



Vi hade en trevlig stund i Björneborg på eftermiddagen. Minna hade gjort en pannkakatårta som Emil tyckte väldigt mycket om. Jag ska försöka ge mig på att göra en själv nån gång.

Jag har bokat om min klipptid idag hos Helen i Nykroppa, som igentligen är om 2 veckor. Dock har jag ingen barnvakt då så den 4/6 ska jag dit istället. Jag längtar att få fixa håret igen. Denna gången ska jag nog slå till på stort och färga håret mörkare. Jag vet inte hur mörkt än, men det fixar Helen när det är dags.

På söndag får vi antagligen stor-besök utav massa Filipstassare. Det är mammorna och barnen som jag gick i samma mamma-grupp med i Filipstad. Det kommer bli propp-fullt i vår lilla lägenhet :)
På torsdag ska jag och Helen höras av så får vi se hur det blir. Det ska hur som helst bli jätte kul att träffa alla, jag har inte träffat nån av dem (förutom Helen och Eva-Lena) sedan flytten från Filipstad oktober 2007.

Nu ska jag natta lill-Liam och sedan knyta mig själv, jag ska gå upp tidigt imorgon.

Vi hörs på torsdag kväll eller fredag!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Jaha. O nu sitter du o gungar på böljan den blå. Hoppas ni har bra väder. Åka båt i storm är ingen höjdare...

Ska tömma kameran snart. Dop snart... Då kommer det mail till dej.

2009-05-13 @ 21:01:47
Postat av: Therése

Tack Karin!

Hoppas att du får/har en trevlig resa! :)



Kram

2009-05-13 @ 21:45:34
URL: http://celinesmamma.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0