Göteborg

Härlig dag vi fick i Göteborg! Vädret var fint, förutom lite blåst, fast det kunde varit mycket värre än så :)
Det var mycket trevligt att träffa Sara, Anna och Hampus. Sara hade lagat jätte god mat till oss hemma hos henne.
Vad gjorde vi då mer i storstaden? Vi tog oss en sväng på Nordstan bland allt folk, tog buss hem till Sara och åt mat och pratade, tog buss och spårvagn in till stan igen där vi gick av vid Liseberg typ. Sedan gick vi mot centralstationen längs med avenyn.

Tågresan med Liam gick över förväntningarna. Hemresan gick jätte bra, nedresan blev han lite grinig på då han var övertrött. Han somnade tajmat nog precis när tåget rullade in på stationen i Göteborg.

Jag tog inte så myket bilder alls tyvärr. Jag tog några fina bilder på Hampus och Liam, här är en av dem;





Idag har vi varit hemma hela dagen jag, Liam och Emil. Henrik kommer inte hem så jätte sent idag utan skulle vara hemma redan vid 17-tiden! WOW!

Vi har gjort hemmagjord köttsoppa idag, fast istället för kött hade jag i falukorv. MUMS FILIBABBA!

Efter maten gick vi ut i lekparken. Vi var ensamma först, men det kom massa andra barn med deras dagmammor så Emil fick lekkamrater där i sanden. Skönt för mig, för då satt jag och latade mig bara och pratade lite med dagmammorna.

Nu har vi precis kommit hem och jag väntar på Henrik för när han kommer hem ska jag åka tillbadhuset och simma lite tänkte jag. Det ska bli så skönt att komma iväg ensam utan barn och bara simma. För att simma är så skönt och man får verkligen använda hela kroppen.

Idag för exakt 3 år sedan döptes Emil i Filipstads kyrka. Fint minne.

Avslutar med några bilder innan jag sätter mig i soffan och myser med mina FINA söner:


Emil och Liam i Emils rum



Liam



Emil busar, solen sken så bilden blev lite konstig.



Emil leker i sanden med de andra barnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0