Fredag!



Emil och Liam i morse



Emil och Liam


Äntligen fredag, eller?! Njae, jag känner mig grinig och sur. Jag vaknade på fel sida tror jag.
Emil är hos dagmamman, tur det så slipper han träffa sin sura mamma.
Vi ska snart gå och hämta honom jag och Liam.

I förmiddags tog vi en promenad med Elin och Thea och Elins vovve Wilma. När jag gick hem köpte jag Aftonbladet och bilagan Klick!. Det är så kul att läsa lite skvaller Jag satte mig i solen och njöt lite medan Liam sov.
Jag ringde Henrik och han var på körning i Stockholm, han hade fika nu och fikade hemma i Linda Bengtzings hus med hennes pappa och två chaufförer från Charterbuss. Trevligt för dom, jag läser Klick! på nån sten på Stenstaliden i Kristinehamn :)

Jag har fått en massa mjölkprodoktion i mina bröst. De är fulla och stinna hela tiden den senaste veckan. Dessutom rinner det också så jag har de senaste dagarna fått ha inlägg i BH:n. Ammning och mjölk i all ära, men kan inte mjölken åtminstone hålla sig i brösten och inte rinna hela tiden.

Nu ska jag gosa med Liam innan stora grabben ska hämtas. Liam kan inte på nått vis få mig att vara på dåligt humör, han är så snäll och go.
Min lilla son verkar ha en till tand på G, det är i övre käken nu. Fast det är svårt att se, så jag tror därför bara än så länge tills jag på riktigt kan känna den.

Ha de gott, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Halloj Karin. Jag såg ditt sms. Glömsk som jag är tänker jag hela tiden att jag ska svara om en liten stund... Och sen är det borta... Förlåt mig. =P Absolut får vi planera in nått att göra. Antingen bara vi vuxna (och lille Liam förstås) eller med barn. Vore kul att ha nått att se fram emot. Vi kan väll fundera lite på vad?! Kram Pernilla

2009-05-16 @ 13:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0