Framkallning

Jag har nu suttit länge vid datorn och beställt framkallning på bilder från november 2008-maj 2009. Jag har varit så slarvig och inte framkallt nått alls. Dock har jag varit noga och sparat allt på CD-skivor i fall datorn skulle gå sönder.
Jag har passande nog vunnit ett bud på Tradera med massa fotoalbum som jag kan sätta bilderna i.

Båda mina barn sover. Liam i soffan och Emil i hans säng. Emil kom in till mig 05:30 imorse, pigg som en mört och säger : Det är ljust ute nu", i och med det så innebär det att man inte kan sova...
Jaja, dum som jag är sätter jag på TVn och somnar om en stund. Jag vaknar sedan 2 timmar senare! Det var inte nått jag planerat. Allt var hur som helst frid och fröjd och Emil satt i soffan och kollade på Bolibompa.

Snart kommer min syster Anna hit och ska sova här över natten. Hon ska passa barnen sen så jag i lugn och ro kan handla lite på MAXI.
UPPSKATTAT! Jag blir så avundsjuk på alla som har lätt att få barnvakt, var tacksamma för det. Jag uppskattar det verkligen de få gånger jag får det.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Hoppas allt är bra med er. Tänkte fråga om du vet om det är något babysim på torsdag? Det borde det va...

Ha det bra!

2009-05-26 @ 19:51:44
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0