Fastingen, Taco och Liam 5 månader!

LIAM VÅR KÄRA POJKE ÄR IDAG 5 MÅNADER! 

Han har den stackarn har åkt på ögoninflammation på båda ögonen, igår det vänstra och idag det högra. Han mår dock bra i övrigt.



Liam med sitt inflamerade öga, taget igår kväll.

Dagen har varit fullspäckad från morgon till kväll.

Förmiddagen började med att JAG OCH EMIL, BARA VI, åkte till stan och köpte ett par sandaler till honom. Emil och jag har inte gjort nått ensamma utan Liam sedan Liams ankomst till jorden.
Emil var helt överlycklig för sina nya sandaler som vi köpte BILLIGT! Jag älskar billigt. Jag hade räknat med flera hundra lappar, men vi kom undan med 125 kr.



Emil blev jätte glad för sina nya skor!

Efter detta var det dags för att åka karuseller eftersom det var Fastingen. Emil fick ett håk-häfte med 6 biljetter. Han var överlycklig! Jag ville också åka med, gietvis. Så jag låtsades att jag hade en mycket rädd son som inte vågade åka själv, så jag kunde få åka med som moraliskt-stöd, gratis givetvis. Det gick bra. Några karuseller fick han åka själv också.

På eftermiddagen träffade jag upp massa vänner utanför Mastmagasinet. Det var After Work med Taco-buffé som vi moffade i oss.
Efter "Mastis" gick vi hem till Madde, de drack lite cider och jag fick dricka alkoholfritt. Men snart är det dags för mitt "Release-PARTY", som vi kallde det. Då ska jag ha kul med gänget och dricka lite barnförbjudna drycker. Den kvällen ser jag fram emot.

Imorgon ska det bli lika fint väder som imorgon, om inte bättre! Härligt! Då ska vi mötas i Skärgården på lite picknick med några vänner och deras barn och självklart Lennart! :)
Jag köpte några TUBS förut som jag ska fylla med ost och gurka, så mackan blir riktigt svettig i värmen. Gurka brukar ju göra mackan svett.

Imorgon åker Henrik till Åland IGEN! Jag som hoppats på att det inte skulle inträffa före midsommar misstog mig. Imorgon är det med all säkerhet den sista gången som han åker innan midsommar i alla fall. SUCK!
Jag fick åtminstone njuta va två dagar utav hjälp med pojkarna.

Rundar av med några bilder:




Emil fick åka Scania lastbil.



På Mastis, Jenny, Linn och Madde. Resten hämtade käk...



Hemma hos Madde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0