Ensamhet

Jag är väldigt ensam nu. Liam sover, Henrik är i Tyskland och Emil är tll Björneborg hos mormor och morfar. Skönt ska ni veta! Ibland är ensamhet inte det tråkigaste som finns.

Henrik ringde mig nyss och sa att han kommer köra en ytterligare Ålands-resa nästa vecka. Alltså kommer jag inte träffa Henrik förens nästa torsdag en längre stund. Det enda som är positivt i det är att Liam och jag kan breda ut oss i sängen om nätterna. Som i natt; Liam låg på tvären och jag lag på mage och bredde ut mig så mycket jag bara kunde.

Idag har jag bokat tid hos fotografen här i stan då Liam blir 6 månader ska han fotograferas och dessutom får man med 1-års fotografiet på honom jätte billigt. Så därför tog jag erbjudandet. Så den 1:e juli ska han fotas. Hans dopfotografier ska tas den 29:e juni också, så det blir mycket kamerablixt för Liam den veckan.

Nu ska jag leta reda på alla adresser till folk så jag kan skicka ut dopinbjudningarna, sedan kolla på en av skräckisarna jag lånade av Madde, medan det är ljust ut :)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Visst är det gött o va själv ibland.

Tråkigt att han ska åka så långt bort bara. Han kunde väl va på verkstan o greja en dag o komma hem på kväel

2009-05-22 @ 21:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0