En härlig dag!

Vi har haft en toppen dag verkligen, inget att klaga på.
Vi vaknade utvilade och hade en lugn morgon med inget stress.

Vid 12 hämtade vi upp Jenny som var snäll och passade Liam och Emil i bilen medan jag sprang in på Lindex och Apoteket. På Lindex skulle jag hashorts till Emil som endast hade 1 par i sin garderob. På Apoteket behövdes det fylla på med solskyddsfaktorn.
Jag hade tänkt att det hela skulle gå fort och smidigt, men ICKE DÅ! Folk överallt, det kryllade av dom! Att gå in snabbt på Lindex och Apoteket skulle vanligtvis ta kanske max 10 minuter, men nu tog det 40! Jaja, jag fick i alla fall mina grejer.

Sedan träffade vi upp Pernilla och Åsa på MAXI parkeringen där vi sedan åkte ut på skärgården för picknick. Lennart hon körde i kapp oss med ett rejält tutande.
Det var hur bra som helst och vädret kunde ju knappast bli bättre. Vi satt dock lite i skuggan ändå med tanke på Liam och Kim.

Min syster Emma och henns pojkvän kom en stund också. Sedan tog de med sig Emil in till Fastingen så han skulle få åka karuseller. Jag blev glad för en stunds barnvakt. Emil blev bortskämd, fast jag inte trott att han skulle bli det. Han fick åka 8 gånger karusell.

Vi har precis ätit mat: Fläskfilé och pommes stripes med sallad. MUMMA!
Liam sover än, han somnade i vagnen förut vid 3-4 typ. När vi åkte hem flyttade jag över honom i bilstolen och där sitter han än och sover. Jätte skönt för man hinner med lite pyssel då.

Jag gick upp på vinden förut och hämtade ned lite mer kläder från Emils bebistid. Emil har mycket kläder efter sig som är fina. Så i princip allt kan jag använda till Liam.

Nu ska jag städa lite och pyssla medan lillen sover.

Hej!



Liam idag på filten.



Emil i samma kläder som Liam hade på sig idag.



Emil i samma solhatt som Liam idag hade på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0