Datapaket och sånt där

Jag har varit lite seg på uppdatering nu. Det har inte hänt så mycket igentligen, bara det gamla vanliga.

Idag har vi hunnit kolla på nya lägenheten, bara för lite planering för eventuella nya möbler som behöver köpas. Det behövs några större möbler till hallen så vi får undan lite skor. Dessutom behöver vi bättre förvarning för hallen så jag har kollat lite på IKEA.

Igår beställde jag ett datapaket på mitt mobilabonnemang av Lennart. Jag brukar kolla bloggar på min mobil och igår fick jag min mobilräkning. Summan för de nedladade MB:en var väll inte super hög på räkningen, men jag kan faktist sänka den något med ett datapaker och dessutom fick Lennart in lite sälj :)
Så nu betalar jag 29 kr för 200MB/ månad, det är bra. Då kan jag fortsätta kolla bloggar på mobilen utan att få en smärre chock när räkningen kommer.

Idag fick jag fotografierna på barnen. De var fina! Så nu ska jag köpa en ram så jag kan ställa upp dem i bokhyllan, snarast!

Igår var jag hos Pia och hälsade på. Jag tog med mig båda ungarna. Liam sov i vagnen de timmar jag var där och Emil var helt tokig i en "Bobby Car" som deras minsta son Melwin hade. Ikväll ska jag till Pia igen. Hon var eventuellt intresserad av att köpa de Po.P kläder jag har efter Liam till deras son som är beräknad att födas IDAG :) Jag har inte hört nått så jag tror inte hon har fått nån bebis än.

Hej!



Emil visar Liam leksaker, ibland går det jätte bra, som denna gången.



Emil och Liam

Kommentarer
Postat av: Lennart

Tack för reklamen. Vilka fina barn på kortet. Är det dina ;)

2009-05-19 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0