Besviken

Jag känner mig besviken och ledsen på den nya uppdelningen/splittringen av Företagservice på jobbet. Varför ska allt som är bra tas bort?! Typsikt Transcom. Jag ska ringa MATLAR på måndag och prata med honom.

Nu är det i alla fall klart att på onsdag-torsdag nästa vecka åker jag och Liam med Henrik på Ålands-kryssning med Cinderella!!! Det var så länge sedan sist nu! Sist var i september med Åsa och Marie då vi åkte med Unionen.
ÅH vad jag ska äa massa god mat på buffén, och godast av allt är varmrökt lax! MMMMMMmmmm
Snälla Jenny ska passa Emil åt oss, hon är en ängel utan dess like!!



Jag har simmat på kvällen en stund, idag blev det "bara" 45 minuter. Jag kände att jag ville hem till familjen tidigare idag då det är fredag. Nog ändå var mina ben som spagetti.

Nu ska jag gå till soffan och lägga mig ned och äta lite godis.

Avslutar med nån bild från nattningen av Emil ikväll (notera Emils tapeter som Herrn´ själv tagit sönder...:



Liam är ûber-glad, medans Emil inte vill vara med på bild, han är TRÖTT!



Liam och Emil



Ny-duschad pappa kommer och då blir Emil glad, Liam med som undrar som som försegår.



Liam

Kommentarer
Postat av: Lennart

Låter som en kul vecka för dej. Med undantag för jobbet då... Men vi får vara glada över att vi har ett jobb.

Hoppas ni får trevligt på resan. Särskilt spännande för Henrik kan jag tro :)

2009-05-09 @ 10:47:07
Postat av: Emma

Vad kul med kryssning! =) Dock trist med jobbet, men som Lennart sa, vi får vara glada att vi har ett jobb att gå till =)

2009-05-09 @ 17:36:33
URL: http://www.emmasrum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0