12:14

12:14, ett magiskt klockslag. Våra söner kom då till världen.
Emil född 2005-11-22 klockan 12:14.
Liam född 2008-12-29 klockan 12:14.
KÄRLEK!



Det var inget vidare väder idag heller, massa regn. Så min träff med Jenny ställdes in då vi skulle gå på stan, istället har jag tagit en kort promenad när jag lämnade Emil i morse, sedan har vi inte gjort nått alls jag och Liam.

Det enda som är planerat idag är min simning när Henrik kommit hem i eftermiddag. Det ska bli så gött, ser fram emot att slänga mig i vattnet.

Igår skulle våra bebisar dyka på babysimmet och det gick kanon! Liam överlevde, likaså jag. Jag var lite nervös för att slänga under min bebis under vattenytan, kanske för att jag själv är livrädd för att hamna under vattenytan.
Efter babysimmet åkte jag till Björneborg för att hämta Emil. Mamma hade gjort ugns-pannkaka som jag fick äta, det var gott!

Imorgon ska vi åka till Karlstad och fotografera pojkarna, jag vill få ett fint syskonkort på dem. Sedan ska vi åka till Skoghall och hälsa på min farbror och hans familj. Emil är överlycklig att åka dit och träffa mina kusiner, de är ju i samma ålder allihopa nästan.

Nästa vecka KANSKE jag och Liam ska åka på Ålands Kryssning med Henrik. Fast det är bara kanske än så länge :)



Nu ska jag slappa i soffan med Liam, innan vi ska hämta storebror.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0