Tölig dag...

Usch vilken dag! Jag känner mig grinig just nu. Både på all stress jag utsatt min kropp för idag, vätskebrist och ett jäkla dåligt frisör-besök!!!!
Jag har hunnit med mycket idag visserligen. Jag är så otroligt tacksam för att mina två systrar kom och hjälpte mig idag! Anna bakade närmare 100 bullar hela förmiddagen som blev smaskigt goda! Emma kom från Oslo på eftermiddagen och passade Emil så jag fick åka till frissan och klippa mig.

Jag bad tydligt flera gånger att frisören inte skulle klippa min lugg för kort (INTE INTE INTE!!!!!), men vad händer??!! Jo, hon klippte en bebislugg på mig som är kort trots att jag precis bad henne att inte göra det. Jag hade dessutom pekat VART luggen skulle sluta. Så nu ser håret förjäkligt ut ärligt talat. Jag är arg och kommer aldrig mer klippa mig där.

Nu är nästan allt klart för dopet i alla fall. Imorgon ska tårtor hämtas och jag ska åka och köpa mig ett puder så mitt ansikte inte behöver vara blankt hela dagen :) Det ska bli så fint väder imorgon så svetten kommer säkert drypa över mig. Jag är i alla fall tacksam att det blir fint väder.

Nu ska jag ta etu med mitt vätskeföråd i kroppen och fylla på det. Efter detta ska jag måla mina naglar. Sedan ska jag stimulera mina hormoner med lite choklad. MMMMMarabou

Tjo Flöjt från en irriterad Karin!



Liam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0