Tillbaka vid datorn

Nu sitter jag äntligen vid en stationär dator, det var länge sedan! Jag har saknat den, min kära vän datorn :)

Nu börjar flytten lida mot sitt slut. I princip allt är flyttat till nya lägenheten, bara datorn kvar, tapetsering i gamla lägenheten är avslutad och vi har börjat få ordning i nya lägenheten nu.

Imorgon börjar vi städa ur den gamla lägenheten. Det är mycket! Det värsta av allt är att fönstren ska tvättas, PUH!

Jag/vi trivs jätte bra i nya lyan. Jag har redan börjat skämma bort mig själv med egen tvättmaskin och egen diskmaskin. Det är lyxigare än lyxigast! :)
Under veckan eller till helgen ska vi åka till IKEA och köpa lite nya möbler, framförallt till hallen som behöver en ny spegel och nån byrå.

Uner veckan som gått har det hänt lite mer än flytt. Den 21:e juli föddes en kusin till mig; Oskar! Jag har inte haft tid att träff honom än, men hoppas på att unna göra det snart.
Den 22:e juli köpte vi en ny barnvagn till Liam, en ny skötväska och en fotsack till vagnen. Det blev en Emmaljunga Nitro City Cross i färgen Pro Lime. Denna gången köpte jag en lite annorlunda skötväska. Det var en ganska stor svart skinnväska som påminnner mer om en "vanlig" handväska. Hur som helst är jag super nöjd med vagnen och dess tillbehör!



Liams nya vrålåk, Emmaljunga Nitro City Cross 09

Nu ska jag avsluta för mig och åka hem till nya lägenheten. Jag sitter nu i gamla lägenheten, det är tomt och helt tyst runt om kring mig. Vi får se när man får tillbringa lite tid vid datorn igen. Imorgon ska vi antagligen flytta den och vi får inget internet i nya lägenheten förens om 2-3 veckor har Telia sagt.

Nu avslutar jag med lite bilder från helgen då vi var i Göteborg.



Jag, Emil och Liam i hamnen intill operan.



Liam trivdes i vagnen



Emil, och vi, åkte Paddan.



Där bodde vi, Hotel Gothia Tower. Vi bodde på 11:e våningen.



Emil fick testköra en Volvo lastbil på Volvo museumet.



Liam, jag och Emil testade bilstolar.


Kommentarer
Postat av: Lennart

Det var en väldans grön vagn...

2009-07-28 @ 20:12:59
Postat av: Anonym

KARIN! Jag väntar med spänning på en inbjudan till ditt releaseparty!!! =) Hoppas allt är bra =) Kram

2009-07-30 @ 23:31:35
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: Jezzica

Jag flyttade 1 Juli. Men flyttade internet så att det skulle vara här den 26/6. Har fortfarande inte fått något internet. så förvänta dig inte för mycket av Telia :D

2009-08-01 @ 01:04:38
URL: http://jezzicac.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilket snygg vagn!

Vi har oxå letat efter en ny, eller ny och ny :)

Men den var verkligen jätte fin!

Allt bra med er? Trivs i nya lägenheten allihop...?

Kram

2009-08-02 @ 21:06:32
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Maria och Lucas

Nu får du låna en dator nånstans. Man får ju abstinens av att inte kunna läsa några nya inlägg!!! :-) Kram....

2009-08-03 @ 11:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0