Trött

Usch vad trött jag är just nu! Jag har grejet här hemma hela dagen i stort sett. Jag har packat lådor inför flytten, haft tvättid, ringt massa samtal hit och dit gällande flytt m.m. Det är mycket att göra. Kryddan på moset är väll att Henrik åker på långkörning nu igen. Idag åker han till Helsingfors i 3 dagar och direkt efter detta åker han på Ålands körning i 2 dagar. Det är mer än ett heltidsarbete här hemma med två barn + en massa flyttpackning hit och dit. Kalla mig vad ni vill, men ibland kallar jag mig själv för Supermorsan! Det har jag rätt till, tro det eller ej.

Liam somnade för natten redan vid 18 idag. Jag hoppas han sover som vanligt till 8 imorgon ändå. För jag tänkte passa på att utnyttja situationen när Jennifer är här och ta en promenad imorgonbitti vid 7 på morgonen medan barnen sover :) Det är skönt att gå ut medan hela bygden ligger och sover, förutom de som ska upp till jobbet dock :)

Imorgon ska jag åka till Anna i Svartå och hälsa på. Det ska bli mer än trevligt!
Dessutom hoppas jag på jäkligt bra väder på fredag. För då ska vi ut i skärgården och grilla jag, Jenny och Linn.

Liam håller på att få 3 tänder till i överkäken. De tränger fram närsom helst. Inte undra på att han ska bita på allt just nu och gnida saker i munnen. Undra om det gör ont på dem? Hur som helst, när de 3 har trängt fram har han 6 tänder!
På tal om tänder ska Liam till tandläkaren nästa vecka. Lite tdigt tycker jag nog. Men jag antar att tiden är mer ordnad för förädrarna så man får lära sig om barnens tandhygien. Kanske?!

Nu rundar jag av och ska om inte allt för länge krypa ned i sängen hos Liam. GOSIGT! Jag ser fram min tidiga morgon promenad imorgon.

Ciao!



De leker, Emil och Liam.



Liam



Liam busar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0