Till salu: Emmaljunga Edge Duo Combi 2009



http://www.blocket.se/varmland/Emmaljunga_Duo_Edge_Combi_2009_22536577.htm?ca=7&w=1




Jag ska nu försöka sälja vår Emmaljunga vagn. Jag hoppas jag kan sälja den inom kort så jag kan få byta vagn :)
Ja kollade på Emmaljunga City Cross idag, den i Black Croc. Den är fin på bild, men i verklighet var den inte fin. Jag gillade den inte utan upplevde den mest som "plastig". Fast jag hittade en annan vagn som jag istället väldigt gärna skulle vilja ha, den var fin! Jag håller tummarna att vi får sålt får Emmaljunga Edge först. 
Den är fin, välvårdad och en riktigt lyxvagn helt enkelt.

Idag har vi varit i Kil bland annat och hälsat på min farmor och hennes man Sven. Vi blev bjudna på mat och fika. Maten var super god! Hon gjorde en gratäng med färsk torskfilé, den var dessutom så enkel så jag skulle nog kunna klara att göra den. Hon visade hur hon gjorde så jag ska testa nån dag.

Kvällen skulle igentlgen avslutas med grillnign i skärgården. Men vem vill sitta där ute och grilla i regnet?! Inte vi ialla fall. Istället skulle det vara fest på Marielund, men jag orkade inte åka dit. Grillning i skärgården får bli nån annan dag.

Liam fick bada i badkaret idag, utan att det var nått vatten i. Jag lät bara vattnet rinna hela tiden från kranen så han fick lite vatten i. Han gillade verkligen att sitta där i och plaska och plocka med badleksakera.





Nu ska jag dra mig till TVn som vanligt, imorgon vankas grillning i Björneborg hos mina föräldrar. De har köpt en gasolgrill så vi behöver inte vara beroende av vädret.



Liam och Emil



Emil och Liams fot, liten fot o stor fot.

Kommentarer
Postat av: elin

Synd att den svarta inte var lika snygg i verkligheten :( Vad var de för annan vagn du fastnade för?



Ja tripp trapp stolen vet jag inte om den är fin, men den är ju bra eftersom dom kan ha den så länge liksom med tanke på att dom kan ha den redan nu med bygel & sen hur länge som hellst nästan..



De är min gamla faktist så jag har inte köpt någon! Men dom förändras ju aldrig! Den var lite sliten i lacken men jag slipade flera timmar igår och har målat för sista gången idag!

Så nu är den vit & fräsch, nöjd med resultatet!:)



Kram

2009-07-10 @ 22:12:57
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: milla

hej va ska du ha för vagnen?

2009-07-11 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0