Sol, bad, bränna och välling

Jennifer har lekt med min blogg och design. Jag gillar den inte, så hon ska ändra imorgon :)

Idag har vi varit vid Gjutviken och badat i några timmar. Liam invigde soltältet som var stort och tog mycke plats. Det kom fram en man som presenterade sig för "en gamal scout" som erbjöd sig att hjälpa oss få upp soltältet, för vi lyckades inte själva. Tack gode gud att det finns många snälla själar kvar på jorden.
Liam har tagit sig ett premiärdopp i det blå. Han gillade att sitta i det grunda vattnet och plaska.
Vi är solbrända allihopa förutom Liam och Emil. Mina ben svider. Jag har kommit fram till att jag inte "aktivt" har solat mina ben sedan sommaren 2005. Det är läääänge sen :) Jag avskyr ju att sola och benen är så fula så jag vill inte visa dem ändå, men nu jäklar ska jag ändra på den inställningen! Jag ska försöka vänja mig vid att benen är fula och trivas med det och ge dem lite utrymme i solen...

På eftermiddagen träffade jag, Jennifer och Liam upp Åsa och Pernilla i Karlskoga på MAX. De köpte mat, men vi köpte glass. Det var GOTT! :) Det var trevligt att ses! 

Liam har fått välling på kvällen idag och han gillade det denna gången. Han sög i sig de 50 ml som jag gjorde och somnade. Han slöt ögonen och när vällingen tog slut vaknade han.

Dagen har varit bra, och den ska avslutas med några bilder;



Liam i vattnet



Liam fick tag i sjögräs, som smakade apa



Emil och Liam i soltältet



Liam i soltältet


Kommentarer
Postat av: Maria å Lucas

Mysiga bilder!! Vart får man tag på ett soltält? Skulle behöva ett om resten av sommaren blir så här varm och solig. :-D

2009-07-03 @ 23:52:53
Postat av: Anna T

Hej, jag undrar också vart du köpt tältet?

Mysigt o bada lite!=)

2009-07-04 @ 11:43:53
Postat av: Tanten

Lessen att jag inte dök upp. Men jag gör allt för att undvika för att falla tillbaks till kolhydratsträsket...

2009-07-05 @ 21:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0