Sänkt priset lite

Jag sänkte igår priset på vagnen....



http://www.blocket.se/varmland/Emmaljunga_Duo_Edge_Combi_2009___tillbehor_22536577.htm?ca=7&w=1



Igår grillade vi i Björneborg i regnet. Fast med en gasolgrill så behövde vi inte bekymra oss, vilket var skönt. Vi gjorde grillspett, det var mycket gott.
Vi spelade YATZI också, det är ju så kul!



Grillspett! MUMMA!

Igår fredags fick jag en skiva på posten, med bilder från dopet utav min faster Siv. Jag har inte kollat på dem än, men STORT tack! Sånt blir man så glad för. Jag tog ju inga egna bilder heller, så de man får av andra uppskattas verkligen :)

Idag blir en lugn dag. Det enda jag göra i princip är att ringa Telia och fixa fast telefoni och internet till nya lägenheten. Vi ska byta hemnummer, för inte har jag lust att betala 975:- för att flytta med vårt nummer från ComHem! Så viktigt är det inte.

Jag ska kolla på bilderna från Siv och dopet nu tänkte jag så jag avslutar för mig.



Lilla Malte.



Emil fick kaffe i en fin kopp, passade till en liten fin pojke :)




Kommentarer
Postat av: Saga

http://www.naturalchild.org/articles/sleeping.html

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-12 @ 22:37:34
Postat av: Åsa

Va fin bloggen blivit. Vi måste dra ihop en ny ''dejt''. Har dragit på mig en förkylning när jag var på begravning i helgen men när jag är frisk måste vi träffas. Kramiz Åsa

2009-07-13 @ 10:23:35
URL: http://tretroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0