Puff Puff

Jag puffar på att få sålt min barnvagn med tillbehör därför lägger jag upp en länk för den i detta inlägg också:

http://www.blocket.se/varmland/Emmaljunga_Duo_Edge_Combi_2009___tillbehor_22536577.htm?ca=7&w=1









Jennifer håller på att designa min blogg. Jag var så nöjd med min blogg design med turkosa färger och nu är den borta! Hon är duktig så hon vår chansen att fixa lite till i morgon :)
By the way så är TURKOS min favorit färg just nu. Jag har hittat jätte fina badrumsgrejer i turkost på Hemtex som jag ska köpa när vi flyttat och förnya lite. Det var dessutom på REA så jag hoppas det finns kvar.

Idag har Liam varit hos tandläkaren. Tiden där var som jag trott mest till för föräldrarna så man visste hur man underhåller barnens tänder. Liam fick en tandborste också som jag började tugga på. Jag har varit slarvig och har missat helt att man ska börja borsta bebisarnas tänder så fort de kommer upp. Så nu får jag bättra mig.

Nu ska jag ringa till min vän Maria i Norge och prata litte :)






Kommentarer
Postat av: hek

2009-07-15 @ 18:26:39
Postat av: helen

vagnen går verkligen inte sluta titta på så fin:) hoppas du blir av med den snart. va liam växer och emil också. stra killar. tiden går ju så fort

2009-07-15 @ 18:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0