Lägenheten är vår!

Idag har vi hämtat nyklarna och varit med vid besiktningen av lägenheten, och den är nu vår! Imorgon ska vi börja flytta kartonger och lite "lättare" saker. På tisdag kommer min pappa in till stan och hjälper oss flytta tyngre grejer. Så vi räknar väll med att bo där från och med tisdag.
Det känns helt weird att vi ska BO där och att vi ska kalla lägenheten för vårt HEM. Jag tänkte exakt likadant när vi flytta hit till denna lägenhet också, och idag är det vårt hem så en dag ska den nya lägenheten bli vårt hem också.
Jag ser fram emot att bo där. Den är så STOR och rymmlig. Dessutom finns det diskmaskin och tvättmaskin, jag kommer bli bortskämd :)

Liam har fått en ny bilbarnstol i bilen. Vi har tagit ur babyskyddet nu. Han sitter som en kung i nya stolen :)



Liam i stolen


Nu ska jag natta Liam.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Jo det är bara bra, vi är i väg med husvagnen så jag är såå glad :) Kunde ju dock ha varit liite bättre väder...men men.

Kram

2009-07-20 @ 10:17:30
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0