Flytt pågår...

Ja, nu har vi börjat. Henrik och jag har hållit på i dag med att flytta kartonger och under kvällen har vi i princip flyttat hela Emils rum till nya lägenheten...PUH!
Emil och Jennifer har åkt till Filipstad och ska imorgon åka till Kålmorden med farmor och farfar. Så nu har vi bara Liam hemma med oss. Han sover just nu, i barnvagnens liggdel i vardagsrummet.
Han har varit jätte krånglig att natta de senaste 3 nätterna/kvällarna, likaså denna kväll. Fast i går kom Henrik på att vi kunde gunga honom till sömns i vagnens liggdel, och det funkade kanon bra!
Lite reklam för vagnen, som fortfarande är till salu, är att det till och med finns vaggfunktion på liggdelen, inbyggd :) Fiffigt!
Det var ett par här i dag och kollade på vagnen, fast de skulle höra av sig imorgon. De visste inte om de var villiga att lägga så mycket pengar på en barnvagn.

På förmiddagen var jag och Liam i Björneborg på fika hos Minna och Vanna. Maria och hennes son Lucas var där och även Nina och hennes son Joel. Det var trevligt! :) Alla bebisar är i princip lika gamla, de är födda i oktober, november, december och januari.

Imorgon ska flytten fortsätta och min pappa och min syster Anna kommer hit och ska hjälpa till. Tur är väll det, jag är så ostark som man kan bli! :)

Imorgon föds en kusin till mig, en Oscar eller Oskar, troligtvis :)

Datorn kommer få vila från mina fingrar nu i ett par dagar för jag kommer ha fullt upp, tro mig!

Ha de gott!



Kommentarer
Postat av: Maria och Lucas

Javisst var det trevligt. Synd bara att det inte blir fler ggr. Kram...

2009-07-20 @ 22:35:47
Postat av: Anonym

Fick ditt mess... Jag menade såklart att det är synd att det inte blir oftare!!! Tappade nog bort halva ordföråddet när jag skrev den kommentaren... Kram.

2009-07-21 @ 23:17:19
Postat av: Emma

Åh vad jag är nyfiken på hur lägenheten ser ut! Vill se bilder, NU! =) Många kramar

2009-07-23 @ 19:26:55
URL: http://emmasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0