En solig dag..

Jag började dagen med en långpromenad efter lämning av Emil hos dagmamman i värmen, på nästan 1 mil. PUH! Men vad skönt det känns efteråt när man kommit hem och fått dricka lite vatten och äta lite frukost.
Jag kämpar fortfarande lite med några extrakilon som jag vill bli av med :) Dock inga graviditetskilon, fast jag gick ju upp typ 15 kg när jag flyttade hit till stan från Filipstad.

Under dagen gjorde jag lite mat åt Liam, ett storkok som jag frös ned. Denna gången gjord på potatis, kycklingfilé, basilika, morot, paprikapulver och rapsolja.



Jag har mött upp Jennifer idag på busstationen. Hon ska vara hos oss ett tag :)

På kvällen har vi varit i skärgården jag, Liam, Jennifer och Jenny. Vi köpte pizza på Charlies och tog med oss ut. Det var hur gött som helst med pizza och skärgården och kvälls-solen var underbar!

Har öven investerat ett soltält till Liam som jag läste på Elins blogg att hon hade till Thea. Jag hade aldrig i mitt liv hört talas om ett sådant faktist. Men det är ju en GREJT uppfinning! :) Imorgon ska vi prova det och åka till playan lite och steka... Jag blir mest röd som en kokt krabba. Jag har inte de där fina generna att bli brun, tyvärr.

Imorgon eftermiddag ska jag och Liam åka till Karlskoga en sväng och hälsa på Lennart, Pernilla och Åsa. vad jag ser fram emot det :)

Avslutar med några bilder från dagen på en glad Liam. Jag ska lägga upp en video på honom också som jag spelade in, men min YouTube ville inte funka så Jennifer har hjälpt migatt få nått annat istället. Fast som sagt, videon kommer en annan dag...



Liam 2009-07-02



Liam 2009-07-02




2009-07-02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0