En ny familjemedlem



Malte




Liam och Malte




Liam och Malte


Idag har vi varit hos mamma och pappa i Björneborg och hälsat på vår nya familjemedlem; Malte. Han är en underbar lite valp på 9 veckor. Det är en blandras mellan nån Spaniel och Japans spets. Jag är kär i honom!

När vi var ute i tradgården kom en granne förbi och berättade att han odlade sallad, tomat, gurka m.m i hans växthus. Han frågade om vi ville ha lite, SJÄLVKLART! Jag älskar sallad. Så jag plockade åt mig lite "plock-sallad" som han sa. Det var gott på kvällens smörgås; knäckebröd, sallad och makrill i tomatsås, Mums. Mer närodlat och ekologiskt kan det nästan inte bli :)
Grannen till mamma och pappa hade en fyrhjuling och tre olika motorcyklar som Emil diggade mycket. Fast han var livrädd för motorljudet på fyrhjulingen.

Nu ska jag avnjuta lite lördagsgodis i soffan.



Liam på en filt på gräsmattan.


Kommentarer
Postat av: Lennart

Sicken liten rackare.

2009-07-05 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0