Converse skor

Idag har vi gjort ett riktigt kap, i ett par Converse skor. På Bergqvist skor här i stan REAde de ut ett par Converse skor på 70%. De var passande och bra till Emil så han fick dem, för endast 135 kr! Liam fick också ett par, fast dock inte till REA pris.
Jag är riktigt nöjd med dagens kap;


Liam och Emils nya pjucks



Liams pjucks, svarta



Emils pjucks, denimblå




Jag har idag fått reda på att vi flyttar till nästa vecka, antagligen redan på måndag! YEAAAH!
Det ska bli gött, men jobbigt. Svetten börjar lacka i pannan på mig bara jag tänker på allt bärande och kånkande på kartonger hit och dit. Det värsta av allt är städningen. Suck... Fast det blir bra i slutändan :)

Nästa vecka händer många roliga saker; Flytt, en ny kusin föds, träff med mammor och barn i Björneborg, Göteborg över helgen, köp av ny barnvagn m.m.....

Jag lyckas ju inte bli av med barnvagnen, så PUFF, här kommer länken;

http://www.blocket.se/varmland/Emmaljunga_Duo_Edge_Combi_2009___tillbehor_22536577.htm?ca=7&w=1

Som sagt, en fin, exklusiv vagn, till ett riktigt bra pris med tanke på att den är använd i bara 7 månader.

Föresten så är min blogg väldigt fin nu. Jennifer har fått hålla på och fixa och det är väldigt fint :) Hon är mycket duktig.

Avslutar med några bilder på Liam, idag;



Liam



Liam


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Din blogg har blivit jätte fin!

Allt bra?

Kram

2009-07-19 @ 01:12:43
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Lennart

Lycka till du...

2009-07-19 @ 09:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0