Shoppat!

Idag har jag faktist shoppat lite! Efter att jag lämnat Emil på dagis imorse åkte jag och Liam till Karlskoga. I syfte att hitta julklappar, jag hittade det jag skulle ha. Så nu är jag nästan klar med julklappar, bara nått litet kvar.

Jag köpte även ett par jeans till Emil, en "inne-overall" till Liam och en mössa till Emil. Bara väldigt liiite, men ändå kul! :)  Jag skulle vilja köpra MASSOR med nya kläder till dom! Det får bli efter jul och all stress med julklappar.



Emils jeans. Jag älskar jeans när de "går ihop" nere i benslutet. Då trampar barnen sällan på byxorna, vilket förebygger att de ramlar.



Emils mössa, från InterSport

 



Dressen från Lindex, till Liam. Idag kostade den bara 79,50, i vanliga fall 179.



Efter en stund på stan åkte jag och hälsade på på jobbet. Det är verkligen trevligt där och jag ser fram emot att börja jobba. Fast jag längtar inte till tidiga mornar...  Chefen ringde mig nu på eftermiddagen och meddelande att jag fått beviljat "special schema" så jag enbart får gå dagtid. Tack och lov, annars säger jag upp mig. Jag kan inte jobba kvällar och helger med tanke på Henriks jobb.

Nu ska jag se på TV med Emil en stund, innan han ska sova.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Den dressen köpte jag till vilde också :D

2009-12-02 @ 21:49:43
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0