Nu sover barnen...

... och jag sitter här, har precis avslutat mitt samtal med mamma på telefonen (som vanligt på kvällarna, typ). Min hals svider en aning och jag är snuvig och tät i näsan. Jag hoppas det inte utvecklas till nått värre, som en riktigt förkylning till exempel. Jag vill vara frisk och kry!! Jag ber...

Jag är choklad sugen, fast jag borde inte vara det. Jag får inte vara det heller, jag har redan ätit choklad en gång idag. Det borde räcka! Men min kropp och mitt begär säger nått annat.



En BREJK vore gott för Karins mage...


Nu har våra snölyktor börjat slockna där ute. Sist jag kollade var det bara 1 av 3 som lyste. Jag ska tända dom imorgon med, grannarna får säga vad de vill. För de gör ju ingen illa, eller kan göra nån skada. De är bara fina och lyser upp ytte pytte lite på gräsmattan. Emil sa ikväll innan han skulle sova: "Imorgon vill jag göra fler snölyktor, flera stycken!" Det vill jag med, så vi ska göra det imorgon efter hans stund på dagis.

Nu ska jag göra mig en kopp thé med honung och sätta mig i soffan med en mysig filt, och bara njuta....


Kommentarer
Postat av: marie

sv: tusen tack!

Krya på dig. stor kram

2009-12-15 @ 21:34:29
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Grannen Sophie

Hittade hit via FL, och era lyktor e superfina!=)

2009-12-16 @ 09:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0