Klappar under granen

Jag är så uppspelt att det är julafton imorgon! Mysigt ska det bli! Vi ska fira jul i Filipstad hos barnens farmor och farfar. Vi ska först öppna lite paket här hemma innan vi åker.
Jag ser fram emot svärmors goda mat, hon är duktig.

På eftermiddagen så var jag och Jennifer på stan i några timmar (!) Vi köpte lite saker, nån liten julklapp till. Den där bustierna vi kollade på (jag skrev och visade en bild på den i förra inlägget) var ingen höjdare.

Nu har vi lagt alla paket under julgranen. Dessutom har vi fyllt ut granpyntet i granen med chokladklockor som barnen (och kanske jag?) får äta imorgon. Emil fick hänga upp dom idag.



Julklappar!



Granpynt!


Kommentarer
Postat av: Elin- Theas mamma

God jul till er också! :)

Kramkram

2009-12-23 @ 21:02:01
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Maria, mamma till Lucas

GoD JuL!!! Ha det revligt i Filipstad!! Det ska vi ha.. Kram...

2009-12-23 @ 21:14:24
Postat av: MichellesMamma<3

god jul :D



och tack för igår var jätte trevligt :) byxorna passad,eller ja de var lite stora än men ja ska ju inte direkt bli mindre haha ;)



Ha en riktgit trevlig julafton. många kramar

2009-12-23 @ 21:59:26
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0