Julfest

Igår hade jag inte tid att uppdatera bloggen alls, inte ens att sitta vid datorn. Morgonen startade med veckohandling på MAXI, sedan besök och middag med Kryckan. Tiden löpte på och sedan var det kväll och dags att åka till Karlskoga på julfest.
Jag kände mig total misslyckad, håret var fult, kläderna var för tajta och mitt smink blev ännu fulare.

Festen var trevlig och det var kul att se alla gamla anskiten igen. Jag får ju se dom snart i nyktert tillstånd, tack och lov för det, igen. Eftersom jag börjar jobba snart.
Julfesten slutade med att jag vid 00:30 åkte hem, då hade mitt ena bröst läckt så mycket mjölk att det runnit ned ända till magen och nära byxkanten. Jag glömde ju att stoppa in ett sånt där ammingsskydd ("amminings binda" som jag kallar det), så jag får skylla mig själv. Min tröja var plaskblöt när jag kom hem på natten.

Idag åker Henrik på jobb igen, denna gången till Stockholm. Så vi är själva hela helgen. Jag har inte lust att vara det. Jag skulle vilja åka nånstans, eller umgås med nån känner jag.

Vi sov länge idag, så vi har inte ätit frukost än. Det känns som att det är dags för det nu, min mage kurrar.

Jag hittade två gamla bild på mig, Jenny och Emil när Emil är 1,5 år gamal bara. Den låg under en gamal mapp med bilder som jag aldrig tittar på:



Taget våren/sommaren 2007 i järnvägsparken. (jag gör nått med ögonen, typ kines imiterar)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0