Jobbiga natt

Igår kväll kom Henrik hem. När vi skulle lägga oss vid 12 i natt så vaknar Liam till när han hör Henriks röst. Liam blev jätte glad och började prata. Vi släkte snabbt ljuset och hoppades på att han skulle somna om som i vanlig ordning. Han somnade inte om. Han var vaken till 3 i natt. Jag var så trött så jag fann inga ord. Henrik skulle upp till jobbet vid 5:30 så för honom blev det inte mycket sömn alls.
Tur att jag har Emil som knn konsten att sova ganska länge (oftast i alla fall). Så vi fick sova till 09:15 i morse, det var skönt.

Nu ska vi ut i SNÖN som kom igår kväll! UNDERBART!!!!


Kommentarer
Postat av: MichellesMamma<3

Modellen ja har är en emmaljunga cerox sport =)

den jag hittade var denne http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=&artnr=356r&visa=1-1000&Sort=Beskr&Visn=Std



Okej då blir det stor kalas efter jul då :D går ju så fort med de små.

Angelica prata om att du skulle följt med på fikan förra veckan som vart inställd? kanske vi kan ta en fika du,jag och angelica här nån dag om tid finnes för er?

2009-12-14 @ 11:55:07
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Yes onsda kan jag, ska med sara till mvc kl 10 först.. Men sen kan vi fika alla tre kanske :D Skulle vara skojj.. :)

2009-12-14 @ 13:03:33
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Minna

Hej. Har ni så mycke snö??? Här blev det bara lite puder på backen. Orättvist ;(

Kram på er.

2009-12-14 @ 14:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0