Hej mitt vinterland!

Emil gungar idag i Järnvägsparken.

Jag och barnen tog oss en sväng ute i det kalla vädret förut. Vi tog Emils bob och gick en sväng. Dock är den inte så lätt att dra med tanke på allt grus som ligger överallt, på både trottoar och väg.
Liam somnade i vagnen och sover än. Han sover så otroligt bra i vagnen, undra varför.

Just nu ringer jag till Telia och ska säga upp ett TV4 paket Henrik beställde för ett tag sedan. Men vi tittar nästan aldrig på det, så nu åker det väck. Dessutom ska jag begära månadsfaktura, EJ kvartalsfaktura. Vi har kvartalsvis nu och fakturona blir ju så skyhöga då! Som denna faktura vi fick idag; 2195 spänn! Too much!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0